reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Galik

Martin Galik

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dlhá bytosť s tekavým pohľadom Zoznam autorových rubrík:  nedeľní ľudiaČo bolo, boloPotulkyLen tak ma napadá...Rozprávka na víkendSúkromné

reklama

Potulky

Cesta hrdinov SNP – 2. časť

Martin Galik

Cesta hrdinov SNP – 2. časť

Prvý tohtoročný pokus dokončiť Cestu sa skončil v Radaticiach pri Prešove, kde som beznádejne premokol. Šosy a boty sa síce dokážu vysušiť za deň, no mal som pocit, že príliš tlačím na pílku a že môj pôvodný zámer predovšetkým nechať sa viesť krajinou ustúpil akýmsi pochybným športovým cieľom hnať sa desať či jedenásť hodín denne (no fuj). Navyše bolo treba kosiť pre kozy na zimu, čo je úloha navýsosť významná a odkladal som ju už dosť dlho.

  • 8. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 819x
  • 0
Cesta hrdinov SNP – 1. časť

Martin Galik

Cesta hrdinov SNP – 1. časť

Pred tromi či štyrmi rokmi som dostal nápad, že by som mohol prejsť Cestu hrdinov SNP, 700 kilometrovú turistickú trasu, ktorá vedie z Bratislavy na Dukliansky priesmyk. Šlo mi predovšetkým o to, prejsť celú krajinu peši, lebo keď ide človek autom alebo vlakom, tak krajinu možno vidí, ale rozhodne ju moc necíti, nehmatá, iba sa tak cez ňu mihne. Po kúskoch som ukrajoval z Cesty a toto leto som si zaumienil prejsť východnú časť trasy, chýbal mi úsek od Telgártu po Dukliansky priesmyk. Takisto sa mi páčila myšlienka, že človek ide celé dni a cesta na nekončí, mení sa z lesnej cesty na chodník, z asfaltky na zvážnicu, mutuje a pretvára sa a vlastne nemá nejaký jasný cieľ.

  • 8. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 229x
  • 5
Cesta na Východ

Martin Galik

Cesta na Východ

Dlhší čas som nenapísal žiadny vandropis, lebo v poslednom čase som vandroval len z práce domov v mrzkom počasí. Chceli sme však využiť lákavú ponuku Železníc s týždenným cestovaním zadarmo, no museli sme tak učiniť do konca augusta. Dvadsiateho piateho sme krátko po jedenástej večer opustili Bratislavu smer Ďaleký Východ.

  • 5. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 113x
  • 4
Hitzenšlág alebo ako som s halucináciami dobyl Bradlo

Martin Galik

Hitzenšlág alebo ako som s halucináciami dobyl Bradlo

Om diaľnici, čo zmení sa na cestu Om ceste, čo zmení sa na chodník Om chodníku, čo zmení sa na lúku Om lúke, na ktorej zaspím Om spánku, čo zmení sa na diaľnicu...

  • 29. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 801x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu