reklama

Januar 2006

Weave a circle round him thrice,........... And close your eyes with holy dread,...............For he on honey-dew hath fed,.................And drunk the milk of Paradise. (Samuel Coleridge, Kubla Khan)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

hĺbka jazera závisí od množstva vody

nie od brehov a dna

mám aj dobré dni

listy zmiešané so špakmi

presvietené neónom

dovolenka na vrchu hory

ležím v hrudke tepla

obklopený studeným priestorom

žiadna zver

žiadny hmyz

iba slepá sila, ktorú obdivujeme

ako levy v zoo

kým jej nie sme vydaní

napospas

kvet je v noci, aj cez deň

len človek spí a sníva

sny sa rozplynú

a prídu ďalšie

Poznámka:

nahrať správy

meniť tempo

rev

hmkanie v kuchyni

postavenie vody na čaj –

nie variť!!

dych – echo, reverse

pitch - ?

Poznámka:

zástup ľudí v sakách

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

prvý v zástupe nesie transparent

WELCOME

roztržka

zaútočia na nich pomarančami

zosmiešnený dych

leží vo vreci

pláva riekou, nad ktorou prší

dve cigánske kurvičky

„mala som fajku za pät kíl – štyri“

džíny naplnené mladou hrejivosťou

obe šíria sladký zápach

poznám ten zápach

perníkové kurvy so sladkým mäsom

medzi nohami

„do žily je to pravé“

...ale srať na ihly

nech plávajú, svine

a potopia sa

obalí ich hovno

mám pri sebe len dve stovky

zmenil si sa,

vravia

majú pravdu

zistil som, že všetci klamú

a zmenil som sa

smejú sa asi

nepočujem

všetci sú zrazu mladí

vidia veci tisíckrát a stále nanovo


sny sú len mŕtve miesta

čo bolo, stalo sa

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a tak umrelo

čo nám teda sny môžu povedať?

šeptajú sko stromy, no sú jeden ako druhý

a ich povrazy a laná – pavučinami

nepoznajú oddych. Písali by

nepoznajú.

lístie padá na sny, pochová ich sneh

hodím na ne topánku

toľko ľudí poznáš

ale aj tak niečo chýba

niekto

napájaš sa na vesmírny sen

vidíš mimo seba priestor, ktorý musíš zaplniť

tak žijeme

kto už nemôže plniť, je prázdny

je krátko po druhej

nemám chuť na cigarety

každá ďalšia je tou poslednou

PITE GRIOTKU

zaspal som o štvrť na polnoc

o druhej som vstal

pofajčil kvalitnú marihuanu

sny ma prikryli ako mätové listy

s jemnými pichliačmi

dones mi lebku z pohrebu, Valika

SkryťVypnúť reklamu
reklama

potom si za teba zavzlykám

dones mi nejakú kosť

nie kvety.

tých mám už dosť

nosí mi ich každý. Aj rakvy

úradníčim len pre teba, láska moja

len pre teba som list papiera

s čiernymi ciframi, ktoré nemo

hovoria. O čom? Nepočuť. Sú ďaleko.

V Afrike. V Británii; možno v Poľsku

Cifry, šifry, mimikry; a všetky sú

na papieri. Nie jednom, je ich tu

celý les.

Ohlučil ma organ s pianom

predvčera nad ránom

odvtedy som pijanom

Martin Galik

Martin Galik

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dlhá bytosť s tekavým pohľadom Zoznam autorových rubrík:  nedeľní ľudiaČo bolo, boloPotulkyLen tak ma napadá...Rozprávka na víkendSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu